BRNĚNSKÝ ARCHIV - Přestavba boxů

7. 2. 2019 – David Vejmola
7Úno
BRNĚNSKÝ ARCHIV - Přestavba boxů

Uvedené informace jsou autentickým přepisem z archivu Masarykova okruhu.

Během několika desítek hodin zde byly zcela zbourány boxy a na jejich místě ihned začala výstavba zcela nových. Jejich parametry odpovídají poslední verzi předpisů i pro formuli 1, takže se podstatně zvětšily jejich rozměry. Navíc zcela nové tiskové středisko, které dosud bylo citelnou slabinou jinak skvělého světového areálu. Nebude zde samozřejmě chybět ani tribuna pro nejdůležitější hosty kategorie "VIP" a další celebrity. 

Čtvrtek 6. listopad 1997

Ticho před bouří skončilo. 3 listopadu 1997 započala první část operace "ÚDER"

Ticho před bouří skončilo, 3. listopadu 1997 započala první část operace "ÚDER"

... kéž lavičko, kéž bys promluvila

... kéž lavičko, kéž bys promluvila

Pondělí 17. listopad 1997

Pohled "střílnou" bývalého boxu č. 14 do prostoru pod řídící věží, kde nakladač zásobuje vozy Tatra a Škoda zbytky demolovaných boxů

Pohled "střílnou" bývalého boxu č. 14 do prostoru pod řídící věží, kde nakladač zásobuje vozy Tatra a Škoda zbytky demolovaných boxů

Jeden z posledních pohledů do prostoru zbývajících boxů

Jeden z posledních pohledů do prostoru zbývajících boxů

Tohle není průlet komety kolem boxu, to je jen další část likvidace železných profilů pod podestou boxů

Tohle není průlet komety kolem boxu, to je jen další část likvidace železných profilů pod podestou boxů

Úspěšný uder veden na boxy č. 39-40 byl ve znamení nasazené techniky

Úspěšný úder veden na boxy č. 39-40 byl ve znamení nasazené techniky

Pondělí 24. listopad 1997

Před konečným odvozem betonových pilířů zaměstnanec Silnice Brno upaluje železné pruty spojující jednotlivé kvádry

Před konečným odvozem betonových pilířů zaměstnanec Silnice Brno upaluje železné pruty spojující jednotlivé kvádry

Z rozvalin bude sousto pro F1

Už dva týdny obstarávají zvukovou kulisu v areálu Masarykova okruhu místo vyladěných závodních motorů stroje brněnské firmy Silnice s.r.o.. Jejich cílem se staly boxy vedle řídící věže, které se den ze dne mění v hromady rozvalin. Bližší vysvětlení neobvyklého pracovního ruchu nám podal Václav Janek, provozní ředitel akciové společnosti Automotodrom Brno: " Deset let staré boxy už přestávaly týmům prostorově stačit, a pokud chceme vážně uvažovat o uspořádání závodu automobilů formule 1, museli jsme bezpodmínečně přistoupit k jejich zásadnímu přebudování. Likvidace stávajících boxů potrvá do 28. listopadu, ale v místech odklizených zbořenin už pracovníci Silnice kopají základy pro patky nosných sloupů nových boxů. Velice mě těší, že také díky příznivému počasí práce předstihují stanovený harmonogram. Brněnské silničáře musím skutečně pochválit. Denně projednáváme společně postup prací, které neutichají ani o víkendech."

Nové boxy charakterizuje především jejich prostornost. Staré měly rozměr 5x10 metrů, nové nabídnou prostor 7x15 metrů, navíc jejich mobilní přepážky umožní různé kombinace," říká Janek, "řada sedmadvaceti základních boxových kójí bude proložena dvěmi sociálními zařízeními se sociálním zázemím. Ze současných čtyřiadvaceti metrů rozšíříme odstavnou plochu za boxy na jedenapadesát metrů, čímž odpadnou i problémy se zajížděním transportních vozů. Změnami splníme veškeré podmínky FIA pro infrastrukturu Velkých cen formule 1."

Projekt však samozřejmě nepočítá pouze s novými boxy. "Tým brněnského ateliéru ing.arch. Jiřího Hečka zpracoval i návrh jejich nádstavby, který se konzultoval s německým architektem Tielkem, pracujícím pro šéfa F1 Ecclestona. Nádstavba poskytne nové tiskové středisko pro 500 žurnalistů a osmnáct VIP salonků. Boxy nám Silnice mají předat 28. dubna příštího roku, objekt zprovozníme koncem května."

Úterý 2. prosinec 1997

Uklizená část řídící věže. Začíná první fáze stavby nových boxů

Uklizená část řídící věže. Začíná první fáze stavby nových boxů

Čtvrtek 11. prosinec 1997

V režii pracovníků Montážní stavby Olomouc pokračuje stavba nových boxů

V režii pracovníků Montážní stavby Olomouc pokračuje stavba nových boxů

Betonové patky uloženy na konci budoucích boxů. Po důkladném udusání zeminy přijdou na řadu nosné sloupy

Betonové patky uloženy na konci budoucích boxů. Po důkladném udusání zeminy přijdou na řadu nosné sloupy

Další přísun betonových panelů

Další přísun betonových panelů

Čtvrtek 18. prosinec 1997

Pásový jeřáb v akci...

Pásový jeřáb v akci...

Další díl skládání panelů za pomoci jeřábu putuje na předem určené místo

Další díl skládání panelů, za pomoci jeřábu putuje na předem určené místo

Příprava na "efjedničky"

Plánovanou rekonstrukci boxů a zázemí na Masarykově okruhu provádí v současné době pracovníci firmy Silnice Brno. "V roce 1987, kdy byl Masarykův okruh uveden do provozu, splňovaly boxy veškeré požadavky. Jenže v poslední době rostou nároky automobilových i motocyklových stájí na prostor, protože všichni s sebou vozí špičková testovací zařízení, která mnohdy připomínají vědecká pracoviště. Tyto potřeby zaznamenala většina světových okruhů a všichni se snaží přizpůsobit. Například v loňském roce byl zahájen provoz nového A1 Ringu v Rakousku," vysvětlil tiskový mluvčí Masarykova okruhu Amos Krejčí. Stávající boxy nahradí do konce dubna příštího roku sedmadvacet nových, které budou svými rozměry odpovídat i současným požadavkům formule 1.

Pátek 9. leden 1998

Mohutné rameno autojeřábu s dalším dílem železobetonového panelu několik minut před "přistáním" na předem určené místo

Mohutné rameno autojeřábu s dalším dílem železobetonového panelu několik minut před "přistáním" na předem určené místo

Železobetonový vazník zvaný "ementál" je uchycen "v kleštích" dvou nosných sloupů a za pomocí svářeče dostává další pojistnou injekci

Železobetonový vazník zvaný "ementál" je uchycen "v kleštích" dvou nosných sloupů a za pomocí svářeče dostává další pojistnou injekci

Čtvrtek 5. leden 1998

Pohled od startu na první hotové boxy s nástavbou tiskového střediska pro 500 žurnalistů a osmnáct salonků VIP

Pohled od startu na první hotové boxy s nádstavbou tiskového střediska pro 500 žurnalistů a osmnáct salonků VIP

Mravenčí práce v terénu při odhalování  "starých" inženýrských řádů, v dalším prostoru budoucí nové plochy za boxy se již pracuje naplno

Mravenčí práce v terénu při odhalování  "starých" inženýrských řádů, v dalším prostoru budoucí nové plochy za boxy se již pracuje naplno

Pracovní ruch v prostoru stavby nových boxů v režiji Stavby olomouc byl posílen "motorizovanou brigádou" pracovníků Silnice Brno

Pracovní ruch v prostoru stavby nových boxů v režii Stavby olomouc byl posílen "motorizovanou brigádou" pracovníků Silnice Brno

Úterý 20. leden 1998

Další panely putují na zem do prostoru před nové boxy. Na svoje "funkční zařazení" si musí počkat až v závěrečném uložení panelů dalších boxů

Další panely putují na zem do prostoru před nové boxy. Na svoje "funkční zařazení" si musí počkat až v závěrečném uložení panelů dalších boxů

Úterý 27. leden 1998

Nezvyklý pohled na zasněženou "dálnici" střešní části nových dvoupodlažních boxů

Nezvyklý pohled na zasněženou "dálnici" střešní části nových dvoupodlažních boxů

Původní plocha za boxy pro mohutné kamióny končila zdí někde u končícího stínu. Odkrytá vrstva zeminy odhaluje úctyhodné rozměry budoucí nové plochy, na které by mohly přistávat i ultra lehká letadla

Původní plocha za boxy pro mohutné kamióny končila zdí někde u končícího stínu. Odkrytá vrstva zeminy odhaluje úctyhodné rozměry budoucí nové plochy, na které by mohly přistávat i ultra lehká letadla

Žlutá čtyřkolka dopravuje zeminu před nové boxy. V další fázy nastupují nezbytné lopaty, a na závěř přichází "drobeček", se svým neposedným pomocníkem "domlouvá" dovežené vrstvě zeminy

Žlutá čtyřkolka dopravuje zeminu před nové boxy. V další fázy nastupují nezbytné lopaty, a na závěř přichází "drobeček", se svým neposedným pomocníkem "domlouvá" dovežené vrstvě zeminy

Úterý 3. únor 1998

Do podlaží budoucího tiskového střediska jsou usazeny první okenní kovové rámy

Do podlaží budoucího tiskového střediska jsou usazeny první okenní kovové rámy

... dále jsou pokládány dlaždice HBB 50/50, které jsou podloženy bakelitovými kroužky

... dále jsou pokládány dlaždice HBB 50/50, které jsou podloženy bakelitovými kroužky

Čtvrtek 12. únor 1998

V prostorách nových boxů pokračují další venkovní i vnitřní práce

V prostorách nových boxů pokračují další venkovní i vnitřní práce

Pátek 20. únor 1998

Stříbrný vůz Audi A4 veden slovenským jezdcem Studeničem do dalšího testovacího kola

Stříbrný vůz Audi A4 veden slovenským jezdcem Studeničem do dalšího testovacího kola 

Úprava terénu v prostoru budoucí betonové zdi v režii kolového nakladače a ložního prostoru nákladních vozů

Úprava terénu v prostoru budoucí betonové zdi v režii kolového nakladače a ložního prostoru nákladních vozů

Úterý 3. březen 1998

Pohled do pracovního prostoru budoucí "letištní plochy" za boxy

Pohled do pracovního prostoru budoucí "letištní plochy" za boxy

Pokládádní dlaždic na střešní ploše je přerušeno. Důvod? Nejsou peníze!

Pokládání dlaždic na střešní ploše je přerušeno. Důvod? Nejsou peníze!

Pondělí 16. březen 1998

Další práce v prostoru plochy za boxy pokračuje již s menším nasazením lidí a techniky... ?

Další práce v prostoru plochy za boxy pokračuje již s menším nasazením lidí a techniky... ?

Úterý 31. březen 1998

Opět pracovní nasazení v prostorách odstavné plochy za boxy

Opět pracovní nasazení v prostorách odstavné plochy za boxy

Pracovní nasazení v jarních měsících začíná slábnout vlivem "finančního virusu"

Pracovní nasazení v jarních měsících začíná slábnout vlivem "finančního virusu"

Otazníky nad brněnským mistrovstvím světa

Masarykovu okruhu chybí peníze k dostavbě boxů. Pouze jedna třetina z plánovaných prací je prozatím provedena na rekonstrukci závodních boxů na Masarykově okruhu v Brně. Navíc se pro nedostatek finančních prostředků práce zcela zastavily a dnes není nikdo z managementu či společníků a.s. Automotodrom schopen říci, zda budou rekonstrukce vůbec dokončeny. Je nasnadě, že je tím ohrožena celá sezóna tohoto sportovního zařízení, včetně Grand Prix České republiky - mistrovství světa silničních motocyklů, která se má jet v druhé polovině srpna.

Rekonstrukce byla zahájena především s cílem vytvořit v Brně podmínky pro uspořádání mistrovství světa automobilové formule 1. Nad boxy mělo navíc vzniknout reprezentativní zázemí včetně špičkově vybaveného tiskového střediska. V současné době by představitelé a.s. Automotodrom vzali zavděk i minimální variantou, tedy jen dokončením boxů. K tomu ovšem chybí nejméně 35 miliónu korun, které údajně měli přislíbeny, ale nejmenovaná banka prý po přehodnocení svých aktivit od úvěru odstoupila. Bohužel, mohla si to dovolit, neboť dohody nebyly stvrzeny písemně. "Naší snahou bylo připravit zázemí Masarykova okruhu na uspořádání jakéhokoli vrcholného motoristického podniku, tedy i závodů formule 1. Pro stavbu byl připraven i systém financování spočívající v zajištění úvěru pro základní variantu a následně prostředků od obchodních partnerů na výstavbu a vybavení VIP lóží a tiskového střediska. Po zahájení výstavby však byly ze strany banky zpřesněny podmínky k poskytnutí úvěru. Dostali jsme sice slovní příslib, ale písemně jsme úvěr neměli přiklepnut." přiznal generální ředitel Automotodromu Miroslav Synek. 

O celé situaci Brňané hodlají informovat promotéra MS motorek organizaci Dorna, ovšem podstatnější je, zda je ještě šance nepříznivý vývoj zvrátit a zachránit Brnu jednu z akcí, kterou mu závidí celá republika. "Věříme, že ano, že peníze seženeme. Kdyby se opět začalo pracovat koncem června, dá se to ještě poměrně v poklidu vše zvládnout. Zatím jsme vedení Dorny informovali pouze o přestavbě boxů. O nebezpečí případného odvolání závodu jsme dosud nehovořili, neboť stále hledáme řešení," tvrdí prezident AMK Automotodromu Jiří Oulehla. Ten ubezpečil, že ostatní technické přípravy GP probíhají podle plánu.

Pondělí 20. duben 1998

Klid před bouří...

Klid před bouří...

Doprava betonáže do prostoru budoucího tiskového střediska

Doprava betonáže do prostoru budoucího tiskového střediska

Středa 13. květen 1998

Před závodem se finišuje. Betonuje se nájezd do boxů a dvoumetrový pás u prstoru boxů

Před závodem se finišuje. Betonuje se nájezd do boxů a dvoumetrový pás u prstoru boxů

Sobota 16. květen 1998

Vozy Ferrari. Chevrolet, Alfa-Romeo, BMW před boxy před prvním sobotním tréninkem

Vozy Ferrari. Chevrolet, Alfa-Romeo, BMW před boxy před prvním sobotním tréninkem

Ostuda vlády ČR, Masarykův okruh nemá 35 milionů na nové boxy

Za komunistů se budovali dálnice, sportovní cvičiště, stadióny, postavil se nový moderní autodrom v Brně a v Mostě, a mnohá jiná sportovní zařízení. Dnes je státní pokladna prázdná. Světoznámý Masarykův okruh v perle jižní Moravy - Brně - musí mít podle požadavku mezinárodních motoristických organizací nové boxy, bez nichž je ohrožen start motocyklů v Brně. Nikdo však nechce pomoci. Ani Tošovského vláda. 

Sobota 13. červen

Rudý vůz Alfa Romeo P3. 3000ccm s kompresorem v provizorních prostorách boxu

Rudý vůz Alfa Romeo P3. 3000ccm s kompresorem v provizorních prostorách boxu

č.6 rudý monopost Maserati 250F 2994ccm 1954 německého jezdce Muethlense, č. 20 tmavo modrý Maserati 250F - tento vůz povede další němec Grasel

č.6 rudý monopost Maserati 250F 2994ccm 1954 německého jezdce Muethlense, č. 20 tmavo modrý Maserati 250F - tento vůz povede další němec Grasel

Černé mraky vystřídal optimismus

Optimismus do žil motoristických fanoušků vlilo minulý týden první zasedání nového představenstva a dozorčí rady brněnského Automotodromu, které oznámilo, že se podařilo zajistit prostředky na dokončení rekonstrukce boxů. Motocyklová Grand Prix na Masarykově okruhu v Brně ohrožena není. "Naplno se sice začne pracovat až od pondělí, ale termín dokončení prostě musí být dodržen. Finišovat s dostavbou týden před nejprestižnější akcí roku je nezvyklé, ale nic jiného nám za dané situace nezbývá," přiznal mluvčí automotodromu Brno Jiří Svoboda. Chmurné myšlenky byly rázem zapomenuty a v Brně se těší na světovou motocyklovou špičku. 

Pátek 19. červen 1998

Pohled na zční část šňůry boxů. Do jednotlivých boxů jsou zabudovány vrchný panely. Kompletní mohutná vrata jsou v prostoru budoucího výtahu

Pohled na zadní část šňůry boxů. Do jednotlivých boxů jsou zabudovány vrchní panely. Kompletní mohutná vrata jsou v prostoru budoucího výtahu

V prostorách boxů přibyla další betonová vrstva

V prostorách boxů přibyla další betonová vrstva

Jako trpaslík si musí připadat jezdec pří průjezdu kolem mohutných nových boxů

Jako trpaslík si musí připadat jezdec pří průjezdu kolem mohutných nových boxů

Čtvrtek 25. červen 1998

Příprava terénu na další betonovou úpravu podlahy boxů

Příprava terénu na další betonovou úpravu podlahy boxů

Čtvrtek 2. červenec 1998

Pohled do pracovního prostoru odstavné plochy. Na rozhrnutý kamenný štěrk, který dostal ušlechtiou dávku tekutého betonu nastoupil vál k finální operaci

Pohled do pracovního prostoru odstavné plochy. Na rozhrnutý kamenný štěrk, který dostal ušlechtiou dávku tekutého betonu nastoupil vál k finální operaci

Kolová radlice neúprosně srovnává hromady kamenného štěrku. Vál "lisuje" kamennou drť prolitou tekutým betonem do finální podoby. Poslední operace před tolik očekávaným asfaltovým povrchem

Kolová radlice neúprosně srovnává hromady kamenného štěrku. Vál "lisuje" kamennou drť prolitou tekutým betonem do finální podoby. Poslední operace před tolik očekávaným asfaltovým povrchem

Středa 8. červenec 1998

Povrch finální betonové vrstvy dostává rovný povrch speciálním nářadím

Povrch finální betonové vrstvy dostává rovný povrch speciálním nářadím

Pátek 10. červenec 1998

Další tuny betonu starých boxů mizí v nenasytném drtiči, který tyto betonové kvádry mění na prach

Další tuny betonu starých boxů mizí v nenasytném drtiči, který tyto betonové kvádry mění na prach

Ital Uncini, bývalý mistr světa třídy 500ccm 1982 si prošel celý okruh a až na několik připomínek byl s bezpečností trati spokojen

Ital Uncini, bývalý mistr světa třídy 500ccm 1982 si prošel celý okruh a až na několik připomínek byl s bezpečností trati spokojen

Šňůra boxů dostala nový přírustek v podobě mohutných zelených vrat

Šňůra boxů dostala nový přírustek v podobě mohutných zelených vrat

Čtvrtek 23. červenec 1998

Pohled do prostoru šachty budoucího výtahu a část schodiště

Pohled do prostoru šachty budoucího výtahu a část schodiště

Pondělí 27. červenec 1998

Další asfaltový pás se rýsuje, v blízkosti betonové zdi se finišuje, za zdí v úseku vinárna - benzina na upraveném kameninovém povrchu přichází ke slovu další operace betonové zálivky před konečným položením asfaltového koberce

Další asfaltový pás se rýsuje, v blízkosti betonové zdi se finišuje, za zdí v úseku vinárna - Benzina na upraveném kameninovém povrchu přichází ke slovu další operace betonové zálivky před konečným položením asfaltového koberce

Čtvrtek 30. červenec

Na střešní části dvoupodlažních boxů vyrůstají další sloupky pro montáž panelů pletiva budoucího ochranného zábradlí

Na střešní části dvoupodlažních boxů vyrůstají další sloupky pro montáž panelů pletiva budoucího ochranného zábradlí

Další první asfaltová vrstva dostává svou podobu u zadní části boxů

Další první asfaltová vrstva dostává svou podobu u zadní části boxů

Sobota 1. srpen 1998

Vál upravuje první asfaltovou vrstvu v nájezdu do prostoru odstavné plochy za boxy

Vál upravuje první asfaltovou vrstvu v nájezdu do prostoru odstavné plochy za boxy

Čtvrtek 6. srpen 1998

Povrch odstavné plochy je celý v asfaltovém obložení. Čeká na druhou, finální vrstvu. Dva světlé pásy - místo zabudovaného odvodnňovacího systému

Povrch odstavné plochy je celý v asfaltovém obložení. Čeká na druhou, finální vrstvu. Dva světlé pásy - to jsou místa zabudovaného odvodňovacího systému

Pondělí 10. srpen

Zaměstnanci Silnice Brno za pomocí techniky v přípravách k poslednímu úderu na odstavné ploše za boxy

Zaměstnanci Silnice Brno za pomocí techniky v přípravách k poslednímu úderu na odstavné ploše za boxy

Finální zakončení betonové plochy boxů v podobě nátěru dvousložkového materiálu ředěný vodou

Finální zakončení betonové plochy boxů v podobě nátěru dvousložkového materiálu ředěného vodou

Pátek 14. srpen

Už je to uděláno, už je to hotovo. Pracovní maraton, který začal 6. listopadu 1997 končí týden před dnem D

Už je to uděláno, už je to hotovo. Pracovní maraton, který začal 6. listopadu 1997 končí týden před dnem D

Poslední pracovní operace bude končit bránou, která uzavře další kapitolu v historii automotodromu

Poslední pracovní operace bude končit bránou, která uzavře další kapitolu v historii automotodromu

Čtvrtek 20. srpen 1998

Odstavná plocha za boxy a parkoviště praskají ve švech. Úzká ulička za boxy zůstala jak za starých časů

Tento pohled ani nepotřebuje komentáře... Odstavná plocha za boxy a parkoviště praskají ve švech. Úzká ulička za boxy zůstala jak za starých časů

Pestrobarevné přívěsy zaplnily každý nepotřebný metr odstavné plochy a parkoviště

Pestrobarevné přívěsy zaplnily každý nepotřebný metr odstavné plochy a parkoviště

Pestrobarevné přívěsy jednotlivých týmů seřazeny podél průjezdové komunikace v odstavném prostoru za boxy

Přívěsy jednotlivých týmů seřazeny podél průjezdové komunikace v odstavném prostoru za boxy

Stroje Honda 500ccm týmu Repsol Honda se strácejí v prostorách nových boxů. Ještě před nedělním závodem známe vítěze... Je jím Automotodrom Brno. Sobota 22. srpna 1998

Stroje Honda 500ccm týmu Repsol Honda se strácejí v prostorách nových boxů. Ještě před nedělním závodem známe vítěze... Je jím Automotodrom Brno. Sobota 22. srpna 1998

Více foto s popisky v galerii

DSC_5076.jpgDSC_5077.jpgDSC_5078.jpgDSC_5079.jpgDSC_5080.jpgDSC_5081.jpgDSC_5083.jpgDSC_5084.jpgDSC_5089.jpgDSC_5090.jpgDSC_5091.jpgDSC_5092.jpgDSC_5095.jpgDSC_5097.jpgDSC_5098.jpgDSC_5099.jpgDSC_5102.jpgDSC_5103.jpgDSC_5104.jpgDSC_5105.jpgDSC_5106.jpgDSC_5108.jpgDSC_5109.jpgDSC_5110.jpgDSC_5111.jpgDSC_5112.jpgDSC_5113.jpgDSC_5116.jpgDSC_5117.jpgDSC_5119.jpgDSC_5120.jpgDSC_5121.jpgDSC_5122.jpgDSC_5123.jpgDSC_5124.jpgDSC_5125.jpgDSC_5126.jpgDSC_5127.jpgDSC_5128.jpgDSC_5129.jpgDSC_5130.jpgDSC_5131.jpgDSC_5132.jpgDSC_5134.jpgDSC_5135.jpgDSC_5136.jpgDSC_5137.jpgDSC_5138.jpgDSC_5139.jpgDSC_5140.jpgDSC_5141.jpgDSC_5142.jpgDSC_5143.jpgDSC_5144.jpgDSC_5145.jpgDSC_5146.jpgDSC_5147.jpgDSC_5148.jpgDSC_5149.jpgDSC_5150.jpgDSC_5151.jpgDSC_5154.jpgDSC_5155.jpgDSC_5156.jpgDSC_5157.jpgDSC_5158.jpgDSC_5159.jpgDSC_5160.jpgDSC_5161.jpgDSC_5162.jpgDSC_5163.jpgDSC_5164.jpgDSC_5166.jpgDSC_5167.jpgDSC_5169.jpgDSC_5171.jpgDSC_5172.jpgDSC_5173.jpgDSC_5174.jpgDSC_5175.jpgDSC_5176.jpgDSC_5177.jpgDSC_5178.jpgDSC_5179.jpgDSC_5180.jpgDSC_5181.jpgDSC_5182.jpgDSC_5183.jpgDSC_5184.jpgDSC_5186.jpgDSC_5187.jpgDSC_5188.jpgDSC_5189.jpgDSC_5190.jpgDSC_5191.jpgDSC_5193.jpgDSC_5194.jpgDSC_5195.jpgDSC_5196.jpgDSC_5197.jpgDSC_5198.jpgDSC_5199.jpgDSC_5200.jpgDSC_5201.jpg

David Vejmola

Fotograf ve společnosti Okruháři.cz. Bývalý závodník a vítěz Czech Endurance Cupu 2 v roce 2010 a vicemistr Czech Endurance Championship 2011
david@okruhari.cz
Loading...